Zhrnutie
Modul Nákladový model umožňuje alokovať náklady produktov a služieb hlavnej knihy na jednotlivé koncové produkty prostredníctvom údajov o výnosoch, početnostiach a prostredníctvom definovaných alokačných kľúčov. Alokácia prebieha niekoľkými krokmi, pri ktorých sa náklady evidované v rámci hlavnej knihy alokujú postupne na jednotlivé nákladové objekty.
Parametre služieb produktov typu „Enterprise“
Ďalšie vlastnosti systému alebo jeho častí
RÁMCOVÉ MODULY
Dátové sady: administrácia a výber dátovej sady, nad ktorou prebiehajú alokačné procesy.
Import údajov: import dát hlavnej knihy, výnosov a početností zo súborov v CSV formáte. Súčasťou importu je aj kontrola existencie účtov, stredísk a základných produktov v číselníkoch aplikácie. Importované údaje je možné pred použitím ručne upraviť.
Číselníky: administrácia číselníkov. Číselníky je možné napĺňať ručne aj importom zo súboru v XLSX formáte. Číselník Základných produktov obsahuje aj službu na vytvorenie importného súboru priamo z Centrálneho produktového katalógu SPDM.
Alokácie: administrácia alokačných kľúčov a pravidiel alokácií na jednotlivé nákladové objekty vrátane kontroly správnosti nastavení. Definície alokácií je možné napĺňať aj importom zo súboru v XLSX formáte.
Výpočet: vykonanie procesu alokácie.
Reporting: generovanie tlačových výstupov v XLSX formáte s kontingenčnou tabuľkou s možnosťou používateľského nastavenie štruktúry výstupu.
INTEGRAČNÉ SCHOPNOSTI
WebService: SOAP 1.2, REST,
FileSharing
POŽIADAVKY NA LICENCIE
Oracle Database 19c Standard Edition, Red Hat Enterprise Linux Server
AKTUÁLNA VERZIA
1.6.0
ZVEREJNENIE NOVEJ VERZIE
1. 5. 2023
KÓD PRODUKTU
50e15
KONZULTÁCIE A ŠKOLENIA
Poskytujeme na požiadanie.
Pre ďalšie informácie alebo vyžiadanie cenovej ponuky nás neváhajte kontaktovať.
Nenašli ste presne to, čo ste hľadali? Pozrite sa na ďalšie Enterprise produkty v ponuke GAMO.
Profesionálne navrhnuté softvérové riešenia výrazne prispievajú k štandardizácii procesov, k znižovaniu nákladov a obmedzeniu chýb ľudského faktora.