IT systémy si vyžadujú čoraz viac špecializácií, ktoré musí IT technik zvládnuť. Neriešte správu IT oddelenia, s dôverou sa spoľahnite na plánovanú a riadenú starostlivosť o vaše IT systémy s garantovanou úrovňou služby.
Prečo si vybrať Outsourcing IT od GAMO?
FAQ - Najčastejšie kladené otázky
Služby zákazníckeho centra poskytujeme klientom štandardne v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod. Pre zmluvných klientov garantujeme vopred dohodnuté reakčné doby a parametre poskytovaných služieb v zmysle podmienok a úrovne Service Level Agreement (SLA). Tieto môžu byť operátormi zákazníckeho centra zabezpečované aj v rozsiahlejšom režime, prevádzkovej dobe.
Zmluvne dohodnutú reakčnú dobu, servisné pokrytie, rozsah vybraných služieb, dostupnosť podpory zákazníckym centrom alebo certifikovanými špecialistami.
Nepretržitá prevádzka služby v režime 24x7 má široké využitie. Monitorujeme zariadenia a systémy, ale je možné monitorovať takmer čokoľvek. Monitoring IT môže byť rozšírený aj o služby Zákazníckeho centra alebo IT služby špecialistu.