Zadanie
Slovenská pošta, a.s., prevádzkuje pre Ministerstvo financií SR komplexnú službu výberu, evidencie, zúčtovania a prevodu súdnych a správnych poplatkov do štátneho rozpočtu SR, a to systémom eKolok.
V rámci prevádzky nasadeného systému je na základe platnej zmluvy povinná zabezpečovať pravidelný servis, opravu a údržbu technických zariadení, vykonávať profylaktické prehliadky a revízie koncových zariadení, ako aj zvoz a dopĺňanie hotovosti do koncových zariadení, výmenu tlačovej pásky a ďalšieho spotrebného materiálu v technických zariadeniach.
Klient
Slovenská pošta, a. s.
Poštové služby
Viac ako 10.000 zamestnancov
Zabezpečenie komplexného servisu koncových zariadení systému eKolok jednou zastrešujúcou organizáciou.
Naše riešenie
V rámci podpory a prevádzky koncových zariadení systému eKolok (ďalej „kiosky“) sú pre pre Slovenskú poštu, a.s., poskytované služby:
- Monitoring, koordinácia a zabezpečenie HW a SW servisu kioskov.
- Koordinácia CASH a PRINT manažmentu na kioskoch:
- CASH manažment - zvoz a dopĺňanie hotovosti.
- PRINT manažment - výmena tlačovej pásky a iného spotrebného materiálu.
- Koordinácia a zabezpečenie profylaktických, ako aj ostatných servisných činností na kioskoch podľa požiadaviek Slovenskej Pošty, a.s.
Zákaznícke centrum v spoločnosti GAMO realizuje tieto služby prostredníctvom:
- Využívania možností nástroja na správu incidentov a servisných požiadaviek (Incident Management System).
- Precízne nastavených procesov zákazníckeho centra.
- Monitorovacieho nástroja, ktorý poskytuje informácie z kioskov:
- vzniknuté chybové stavy jednotlivých HW komponentov kiosku,
- pohyb hotovosti na kiosku.
Výsledkom poskytovaných služieb je pre Slovenskú poštu, a.s., zabezpečená:
- funkčná a spoľahlivá prevádzka kioskov,
- koordinácia činností subdodávateľov zabezpečujúcich prevádzku kioskov,
- neustále zlepšovanie prevádzkových procesov aj na základe požiadaviek klienta.
V spolupráci s naším partnerom GAMO sa nám darí neustále optimalizovať procesy a zvyšovať efektivitu prevádzky koncových zariadení systému eKolok, a tak plniť základné princípy efektívnosti a hospodárnosť pri prevádzkovaní centrálneho systému evidencie a zúčtovania súdnych a správnych poplatkov, za ktorý Slovenská Pošta zmluvne zodpovedá.
Marek Lendacký
riaditeľ sekcie elektronických služieb
Prínosy
Centrálny prehľad o funkčnosti siete kioskov.
Evidencia všetkých incidentov a servisných požiadaviek.
Koordinácia riešenia každého zaznamenanéhoincidentu a jeho vyhodnotenie podľa SLA parametrov.
Optimalizácia nákladov a procesov na prevádzku kioskov.
Centrálna koordinácia a výkon HW a SW servisu systému eKolok zabezpečená jediným zmluvným partnerom.