Zhrnutie
Modul Nákladový model umožňuje alokovať náklady produktov a služieb hlavnej knihy na jednotlivé koncové produkty prostredníctvom údajov o výnosoch, početnostiach a prostredníctvom definovaných alokačných kľúčov. Alokácia prebieha niekoľkými krokmi, pri ktorých sa náklady evidované v rámci hlavnej knihy alokujú postupne na jednotlivé nákladové objekty.
Parametre služieb produktov typu „Enterprise“
Ďalšie vlastnosti systému alebo jeho častí
RÁMCOVÉ MODULY
Dátové sady: administrácia a výber dátovej sady, nad ktorou prebiehajú alokačné procesy.
Import údajov: import dát hlavnej knihy, výnosov a početností zo súborov v CSV formáte. Súčasťou importu je aj kontrola existencie účtov, stredísk a základných produktov v číselníkoch aplikácie. Importované údaje je možné pred použitím ručne upraviť.
Číselníky: administrácia číselníkov. Číselníky je možné napĺňať ručne aj importom zo súboru v XLSX formáte. Číselník Základných produktov obsahuje aj službu na vytvorenie importného súboru priamo z Centrálneho produktového katalógu SPDM.
Alokácie: administrácia alokačných kľúčov a pravidiel alokácií na jednotlivé nákladové objekty vrátane kontroly správnosti nastavení. Definície alokácií je možné napĺňať aj importom zo súboru v XLSX formáte.
Výpočet: vykonanie procesu alokácie.
Reporting: generovanie tlačových výstupov v XLSX formáte s kontingenčnou tabuľkou s možnosťou používateľského nastavenie štruktúry výstupu.
INTEGRAČNÉ SCHOPNOSTI
WebService: SOAP 1.2, REST,
FileSharing
POŽIADAVKY NA LICENCIE
Oracle Database 19c Standard Edition, Red Hat Enterprise Linux Server
AKTUÁLNA VERZIA
1.6.0
ZVEREJNENIE NOVEJ VERZIE
1. 5. 2023
KÓD PRODUKTU
50e15
Pre ďalšie informácie alebo vyžiadanie cenovej ponuky nás neváhajte kontaktovať.
Nenašli ste presne to, čo ste hľadali? Pozrite sa na ďalšie Enterprise produkty v ponuke GAMO.
Profesionálne navrhnuté softvérové riešenia výrazne prispievajú k štandardizácii procesov, k znižovaniu nákladov a obmedzeniu chýb ľudského faktora.