Podpora na báze Microsoft
Prvotriedna úroveň
Portfólio proaktívnych a reaktívnych služieb technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft, ktoré optimalizujú vaše IT prostredie. Zaisťujeme najvyššiu hodnotu implementácie nového riešenia, rôznych aktualizácií, integrácie alebo migrácie systémov a aplikácií. A to s maximálnou efektivitou nákladov na požadované služby. Vďaka podpore Microsoft Premier Support sa sústreďujete na vlastné ciele, nie na prevádzkovanie IT. Benefitom podpory sú proaktívne opatrenia, ako aj reakcie na neočakávané problémy.
Nemajte obavy využiť výhody externých služieb. GAMO je overeným partnerom pre poskytovanie služieb Premier Support.
Prečo si vybrať naše služby?
PROFYLAKTIKA
Vychádza zo znalosti IT prostredia a technologických potrieb klienta. Sada služieb zabezpečí, aby bola nasadená technológia efektívne využívaná. Klient získa ľahký prístup k profesionálnej podpore.
PROJEKTOVÝ MANAŽMENT
Dedikovaný projektový manažér - TAM - koordinuje spoluprácu s klientom na odbornej úrovni: projektový manažment, rozvoj nasadzovania nových riešení, plánovanie proaktívnych služieb, zabezpečovanie neodkladného riešenia problémov.
NÁVRH RIEŠENÍ
Získajte odolnosť, produktivitu a inovatívnosť IT systémov. Jedným z nástrojov môže byť napríklad RAP (Risk Assessment Program), na základe ktorého vznikne plán postupného rozvoja IT prostredia.
ŠKOLENIA
Spoznajte najnovšie technológie. Dozviete sa, ako ich spravovať a využiť na maximum. Obsah školení je vždy prispôsobený požadovanej problematike a znalostnej báze účastníkov zo strany klienta.
Nenašli ste presne to, čo ste hľadali? Pozrite si ponuku služieb pre Outsourcing IT.
Firemné IT si vyžaduje nepretržitú prevádzku a spoľahlivé zabezpečenie. Správu IT prenechajte kľudne nám, máme dlhoročné skúsenosti, know-how a špecialistov.