Moderná webová aplikácia Centrálny register umožňuje evidenciu, správu a vyhľadávanie rôznych typov informácií. Napríklad registre zmlúv, členské registre, registre vlastníkov, objektov, aktív a iné. Aplikácia je rozdelená na privátnu a verejnú časť. Zatiaľ, čo privátna časť umožňuje pomocou intuitívneho správcovského rozhrania spravovať údaje registrov, sledovať vlastnosti objektov a všetkých potrebných súvisiacich dát, verejná časť zabezpečuje publikovanie vybraných údajov pre verejnosť, napr. z dôvodu legislatívnych požiadaviek. Pre verejnú časť ponúka centrálny register vlastný CMS (Content Management System) pre jednoduchú správu webových stránok. Umožňuje správu jednotlivých podstránok, nastavenie hierarchickej štruktúry navigačného menu, vkladanie a publikovanie dokumentov, aktualít, riadenie diskusií či správu inzerčného priestoru. Jednotlivé funkcie a viditeľnosť obsahu sa riadi na základe pridelených prístupových práv a rolí. Táto funkcionalita ponúka iný pohľad na spracovávané údaje pre bežných návštevníkov webu, detailnejšie informácie pre registrovaných členov portálu, a iný obsah a funkcionalitu pre správcov obsahu. Administrátorská časť systému umožňuje správu užívateľov, monitorovanie stavu systému, audity, zber logov, metrík a nastavenie API pre jednoduchú integráciu s inými systémami v prípade potreby.
Parametre služieb produktov typu „Enterprise“
Pre ďalšie informácie alebo vyžiadanie cenovej ponuky nás neváhajte kontaktovať.