Zadanie
Klient
Naše riešenie
Vo FLOS SLOVAKIA s.r.o. sme na úvod vykonali komplexnú analýzu IKT prostredia - súčasný stav siete a systémov, ich zhodnotenie z pohľadu bezpečnosti, zabezpečenia kontinuity pri výpadku niektorej časti. Súčasťou analýzy bol aj návrh priorít v budovaní nového riešenia s využitím služieb verejného alebo hybridného cloudu.
Vzhľadom na požiadavku klienta zabezpečiť vysokú dostupnosť, a zároveň minimalizáciu prevádzkovej podpory, sme navrhli riešenie v cloude s využitím servisnej podpory zastrešenej do centralizovaného riešenia. GAMO Cloud nahradil všetky fyzické servery klienta, na ktoré sme podľa vopred odsúhlaseného harmonogramu migrovali jednotlivé virtuálne servery. Tenkí klienti nahradili lokálne počítače vo veľkoskladoch, na niekoľkých predajniach fungujú a pracujú už len prostredníctvom mobilnej aplikácie. Doladili sme internetové pripojenia vzdialených prevádzok a funkcionalitu jednotlivých častí. Zároveň je celá infraštruktúra vzdialene monitorovaná.
Vďaka nasadeniu Office 365 sú maily okamžite dostupné aj z viacerých zariadení, vrátane mobilných telefónov, čo pôvodné riešenie technicky neumožňovalo.