Zadanie
Klient
Naše riešenie
Úvodná požiadavka na dodanie hardvéru sa po vzájomných konzultáciách zmenila na prevádzku IT infraštruktúry v GAMO Cloud. Pre klienta sme vybudovali serverovú infraštruktúru s vysokou spoľahlivosťou a dostupnosťou na úrovni 99,97%. V tomto virtuálnom dátovom centre boli vytvorené jednotlivé servery pre špecializovanú aplikáciu určenú na lokalizáciu miesta nehody/poruchy ako aj aktuálneho rozmiestnenia asistenčných vozidiel.
Súčasťou riešenia bola podpora pri implementácii aplikácie do nového prostredia. Keďže aplikácia kombinuje IT a hlasové služby bolo v dátovom centre potrebné „dotiahnuť“ linky pre prenos hlasu od poskytovateľa týchto služieb. Vďaka konektivite dátového centra to však nepredstavovalo žiadny problém. Nasadením riešenia v cloude bolo možné celý projekt a jeho funkčnosť otestovať a optimalizovať výpočtové zdroje ešte pred uvedením do ostrej prevádzky.
Výsledkom spolupráce je plne funkčný a vysoko dostupný IT systém v cloude. Kde okrem prostredia pre samotnú aplikáciu – prevádzkový systém, je pre klienta vytvorené aj testovacie prostredie. Zaškolenie nových operátorov call centra a spolupracujúcich partnerov sa realizuje na testovacej inštancii bez akéhokoľvek obmedzenia prevádzky. Rovnako je možné si v ňom overovať aj nové funkcionality od tvorcu špecializovanej aplikácie, ešte pred ich zahrnutím do prevádzkovej verzie.
V projekte GAMO plne zabezpečovalo pozíciu systémového integrátora, ktorý okrem poskytnutia cloudového prostredia preniesol na seba zodpovednosť za všetky zložky integrované do systému riadenia asistenčných služieb tak, aby zabezpečil jeho spoľahlivú funkčnosť.